Zvonuri: Mexes si Casetti la Milan din vara

Data publicarii: 17.02.2011 15:12 | Autor:

Se pare ca Philippe Mexes si Marco Cassetti vor ajunge la AC Milan din vara. Ambii jucatori sunt la sfarsit de contract si se pare ca AC Milan a ajuns la o intelegere de principiu cu cei doi fotbalisti ai Romei.

Articole asemanatoare:

Scris de: | Vizualizari: 742

In categoria: Prima Pagina, Transferuri

Tags:

Trackback URL: http://www.acmilan.ro/zvonuri-mexes-si-casetti-la-milan-din-vara_6413.html/trackback

Comentarii

  • marco

    17.02.2011 at 3:22 PM

    e marco cassetti, nu mario

  • makena

    17.02.2011 at 3:24 PM

    hai ca inteleg ca avem nevoie de Mexes, dar Cassetti sincer nu inteleg ce sa caute la Milan. Nu va asteptati la prea multe in viitor cu mentalitatea asta, adica cel mult optimi in UCL, ca tot ne’am obisnuit asa. cautam doar pleasca si vrem sa facem performanta

  • stralla

    17.02.2011 at 3:27 PM

    poate a spus mexes ca nu semneaza cu milan daca nu-l luam si pe cassetti :) :) :) :)

  • makena

    17.02.2011 at 3:29 PM

    pregatim viitorul, Cassetti face 34 de ani in mai, chiar nu ne lasam pana nu avem o echipa doar cu jucatori peste 33 de ani. cred ca Mexes e inca prea tanar pt MIlan, nu are destula experienta :) . nu stiu cum am putut sa’l pierdem pe Roberto Carlos care s’a transferat in Rusia. :)

  • Nicu34

    17.02.2011 at 3:36 PM

    r. carlos mergea ca l-a cum bat astia loviturile libere acum …
    mama la noi cand da deastea? http://www.youtube.com/watch?v=fusAYqCafgE&feature=related

  • makena

    17.02.2011 at 3:36 PM

    zic sa’l dam pe Pato si sa’l luam pe Totti care e desztul de tanar zic eu, doar 34 de ani, sa’l dam si pe T. Silva care la fel e prea tanar la Barcelona si sa’l luam la schimb pe G. Milito si vom avea un 11 cu media de varsta de 34 de ani. VA PLACE?

  • Nichita

    17.02.2011 at 3:38 PM

    Nu inteleg de ce va deranjeaza daca vine si Cassetti. Lasatil sa vina. Nu ne incurca cu nimic. Oricum din vara ne luam adio de la Jankulovski, Seedorf, probabil si Nesta. Macar sa vina Mexes desi nu cred.

  • makena

    17.02.2011 at 3:39 PM

    Da ce MExes e bulan? nu vine la noi decat cu partenera?

  • makena

    17.02.2011 at 3:40 PM

    si ce sa faca Cassetti la Milan?

  • pyro

    17.02.2011 at 3:42 PM

    O sa faca pe rezerva ce sa faca altceva. Probabil ii ia locul lui Oddo, o sa joace vreo 6-7 meciuri pe sezon in functie de accidentari.

  • rinu13

    17.02.2011 at 3:43 PM

    da?

  • Nichita

    17.02.2011 at 3:44 PM

    Exact. 6-7 meciuri pe sezon. Si cu ce ne incurca? Lasa-l acolo. Asa ziceam si de Yepes si vedeti ca are niste evolutii bune.

  • makena

    17.02.2011 at 3:45 PM

    pai in cazul asta il tinem pe Oddo

  • Nichita

    17.02.2011 at 3:48 PM

    La ce echipa ghinionista avem noi parca vad ca in primele 2 etape ni se accidenteaza doi fundasi dreapta (Abate si Oddo) si apoi ce facem? Luam jucatori de la primavera?

  • makena

    17.02.2011 at 3:48 PM

    Yepes a avut ocaziile alea ca in aparare a fost martirizat de Lenon la faza golului, sunt sigur ca T Silva nu era depasit asa de usor.

  • rinu13

    17.02.2011 at 3:48 PM

    am vazut ca milan este interesat de marvin martin de la shocaux locul 13 in franta ,are numai 22 ani joaca la tineretul frantei si este cotat de transfer markt la 5 mil euro

  • rinu13

    17.02.2011 at 3:50 PM

    este bine daca luam de la primavera

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 3:50 PM

    Cassetti??mam convins,lam vazut aseara…dc sa luam un jucator care nu mai e dorit la roma?parca am fi sampdoria sau bologna:( gratis vine,gratis joaca era o vorba

  • makena

    17.02.2011 at 3:53 PM

    mai e si Zambrotta pe dreapta, si nici primavera n’ar fi o idee rea, asa se promoveaza jucatorii

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 3:54 PM

    Dc dreacu sa bagam tineri suntem nebuni la cap.sa vb cu contra si sai dam o sansa si lui k mai vrea sa joace.

  • Nichita

    17.02.2011 at 3:55 PM

    Singurul jucator de valoare de la primavera care a confirmat la echipa mare e Merkel. Restul nici de rezerve pentru Bari nu sunt.

  • makena

    17.02.2011 at 3:55 PM

    Marvin Martin are cele mai multe asisturi in campionatul Frantei, sunt mai multe echipe interesate de el.dar e prea tanar pt Milan, noi nu le acordam destula incredere celor tineri

  • makena

    17.02.2011 at 3:57 PM

    de unde sti tu? daca nu’i joci, nai de unde sa sti

  • rinu13

    17.02.2011 at 3:58 PM

    da numai pato a fost o exceptie pt ca sau dat prea multi bani pe el

  • makena

    17.02.2011 at 3:59 PM

    la modul cum facem noi achizitii nu vom avea prea curand o echipa competitiva pentru mai multi ani prea curand

  • rinu13

    17.02.2011 at 3:59 PM

    cum a facut inter cu santon sau fiorentina cu camporese aman2 au aratat ce pot chiar daca au fost luati de la primavera

  • rinu13

    17.02.2011 at 4:01 PM

    numai daca vin niste investitori noi

  • makena

    17.02.2011 at 4:08 PM

    la ce bosorogi avem in conducere normal ca aduc doar jucatori de 34 de ani

  • makena

    17.02.2011 at 4:13 PM

    oricum sper sa ramana doar un zvon Cassetti :)

  • marco

    17.02.2011 at 4:14 PM

    de mexes era cam sigur de cand cu imprumutul lui borriello iar daca treaba se impute la roma, nu mi-ar parea rau daca ar ateriza si un menez, asta pe langa revenirea lui borriello… din pacate, astea-s iluziile noastre pana la mercato, cand, mai mereu, atingem tot felul de liberi de contract sau d-astia cu pubalgie

  • stralla

    17.02.2011 at 4:16 PM

    :) :) mai sti,o fi :) :)

  • marco

    17.02.2011 at 4:20 PM

    Marco Ezio Fossati si Edmund Etsè Hottor sunt jucatorii cu ceamai buna cota, milan a dat pe ei vreo 5 milioane parca, pe primul l-a readus dela inter si pe al doilea de la vicenza

  • makena

    17.02.2011 at 4:26 PM

    pai il combina pe Legrotaglie , ce sa’l mai care dupa el pe Cassetti? :)

  • Nichita

    17.02.2011 at 4:31 PM

    Acum de ce te iei de Boateng?

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 4:31 PM

    Pacat k pe antrenor nu il intreaba nimeni dc jucatori are nevoie…e p baza d voluntariat cn vrea sa vina e bn primit

  • makena

    17.02.2011 at 4:34 PM

    pai nu s’a luat de Boateng care are tendinita :)

  • miLaNr

    17.02.2011 at 4:37 PM

    Of fereasca Dumnezeu … Amin.

  • stralla

    17.02.2011 at 4:41 PM

    in loc sa fim fericiti ca vine Mexes, ne dam peste cap pentru cassetti asta care va juca cel mai probabil lambada, ca loc in echipa nu cred ca are dar daca-i moca e bun :)
    sa ne bucuram de mexes fratilor

    urrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa :) )

  • stralla

    17.02.2011 at 4:43 PM

    mai bine il da pe bonera la schimb cu m.motta la juve si avem inca un jucator tanar in lot.
    abate villa astori motta sokratis,cred sunt buni si vor progresa impreuna

  • miLaNr

    17.02.2011 at 4:50 PM

    Ma bucur pentru Mexes, cat despre Casetti .. altul liber de contract chiar nu mai gasim ? Ceva mai tanar … Arsenal l-a gasit pe Chamakh, noi il gasim pe Casetti.

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 4:56 PM

    abonati clubului ar trb sa isi primeasca bani inapoi.asta e o jignire.deja a fost destul van bommel si legro in iarna asta.deja e prea mult

  • stralla

    17.02.2011 at 4:57 PM

    si noi l-am gasit pe Flamini liber si ……………..are 5 mil anual si………….fotbal putin.
    nu cred ca-i cea mai buna solutie sa iei un jucator de valoare liber de contract.Iti cere ala salar de te da pe spate.

  • makena

    17.02.2011 at 4:59 PM

    sigur mai aducem in vara ceva tinerei de 34-35 ani, mai sunt cateva locuri la azil

  • makena

    17.02.2011 at 5:03 PM

    eu deja m’am obisnuit cu ironiile prietenilor :) ) , dar nu stiu pana cand

  • stralla

    17.02.2011 at 5:05 PM

    ce zici de un del piero sau materazzi ? :)

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 5:07 PM

    Bn zis makena.si eu la fel da ma mai consolez cu fratemiu kre e fan juve.oricum fani barcelona nu miau raspuns la tel aseara:))

  • makena

    17.02.2011 at 5:17 PM

    si eu am sunat aseara cativa asazisi fani Barca, doar asa , ca sa ma descarc si eu, ca prea aroganti is :)

  • pyro

    17.02.2011 at 5:18 PM

    O sa fie foarte greu pentru Arsenal sa treaca de Barca pe Camp Nou.

  • makena

    17.02.2011 at 5:19 PM

    pe Del Piero chiar a vrut sa’l ia don Silvio iarna asta. ce sa zic, ar fi perfect in locul lui Pato :)

  • makena

    17.02.2011 at 5:22 PM

    da, Barca are prima sansa, dar s’a vazut ca Arsenal a crescut mult fata de anul trecut, in plus au echipa completa, pe cand la Barca daca nu’i recuperat Putzol e belea mare in centru cu Milito

  • makena

    17.02.2011 at 5:23 PM

    nu stiu voi, dar eu mor cand vad ca nu mai contam in Europa, nu mai suntem luati in serios

  • alynn_milanezu

    17.02.2011 at 5:25 PM

    cred k toata lumea ne ironizeaza pentru faptul ca la noi la echipa sunt numai bosorogi pana acum aveam o replica..cu bosorogii astea castigam ch league jucam finale facem performante…acum suntem ironizati si nici de optimi nu mai trecem in ch league nici replica pe masura nu mai avem…am impresia ca deja milan daca ar juca un sfert cu barcelona real man u chelsea chiar si arsenal nu ar avea replica si s-ar face de ras pentru ca deja este o diferenta f mare aceste echipe au evoluat f mult iar noi am scazut si asta e vizibil pentru ca eram obisnuiti cu un alt joc si cu un alt parcurs in ch league acum cu real nu am avut replica si am impresia ca atunci cand jucam cu o echipa mare avem o mentalitate de echipa mica in joc si nu putem tine ritmul…din pacate asta e realitatea si in general fotbalul italian a scazut f mult pana nu demult aveam 3 echipe in semifinale iar acum dupa optimi nu cred k mai ramane niciuna(ne scoate totenham pe roma sahtior…nici macar echipe gen barca real man u) iar si inter cred k si-o ia de la bayern…am scazut f mult in ultimii ani si asta si din cauza impozitelor are sunt in fotbalul italian cluburile nu au mai putut tine pasul stadioanele se prabusesc asta e in italia…pe mn ma doare doar de clubul meu de suflet si sper sa avem o surpriza de la gaz prom la vara si sa primim o suma importanta sa reconstruim o noua echipa cu care sa revenim acolo unde ne este locul.

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 5:34 PM

    Fanilor barca le amintesc mereu d meciul din startul sezonului knd inzaghi lea stricat prezentarea.de dak sau pus cu dracu.dar a fost doar un amical.totusi sa asteptam returu cu totenham si dupa aia tragem o concluzie clara…

  • Inzaghi

    17.02.2011 at 5:35 PM

    eu cred ca ar trebui sa plece: van Bommel, Inzaghi, Antonini, Seedorf, Nesta, Pirlo, Ambrosini, F.Roma, Yepes, Oduamadi, Legrottaglie, Bonera, Flamini, Jankulovski, Oddo, Zambrotta.

    si de venit: Honda,Astori, Ganso,Mexes, Criscito, Paloschi, van der Wiel, Reto Ziegler, Lazzari, Marchetti,promovat Albertazzi, readusi Di Gennaro si Legati de la Padova

  • makena

    17.02.2011 at 5:37 PM

    in finala din 2003 aveam 3 jucatori peste 30 de ani in teren, in 2005 si 2007 cate 4 , acum se pune problema cati au sub 30 :) . nu era chiar asa batrana echipa cum e acum

  • pyro

    17.02.2011 at 5:39 PM

    Fotbalul italian este in declin din urmatoarele motive:
    1. Stadioanele – majoritatea vechi si ale primariilor.
    2. Fiscalitatea – taxe mult mai mari in ceea ce priveste salariile jucatorilor fata de Spania sau Anglia.
    3. Mentalitatea – in Italia se fluiera foarte mult si foarte des, partidele sunt fragmentate si jucatorii simuleaza foarte mult. Se joaca 50 de minute de fotbal efectiv din 90 in timp ce in Anglia se joaca 70 de minute.
    Cu toate astea, Italia a castigat un campionat mondial si 3 champions league in ultimii 10 ani. Intotdeauna avantajul echipelor italiene a fost disciplina tactica si tehnica superioara. Din pacate, se pare ca aceste doua mari plusuri nu mai compenseaza pregatirea atletica mai buna a adversarilor.

  • rinu13

    17.02.2011 at 5:39 PM

    da dar tot nu e bine

  • rinu13

    17.02.2011 at 5:41 PM

    italia are jucatori destui de buni dar pacat ca nu prea promoveaza

  • makena

    17.02.2011 at 5:42 PM

    de fapt in 2003 aveam doar 2 jucatori peste 30 de ANI, Maldini si Costacurta. cu Tottenham am avut 5 jucatori peste 33 de ani

  • Inzaghi

    17.02.2011 at 5:43 PM

    Va dati seama cum ar arata milanul???
    Marchetti

    Van der Wiel Mexes T.Silva Criscito

    Honda Gattuso Ganso

    Cassano Ibrahimovic Pato

  • makena

    17.02.2011 at 5:44 PM

    daca nu era Flavio Roma in poarte o luam cu 5-1 , asa trebuie sa vezi lucrurile, n’am jucat nimic meciul ala

  • makena

    17.02.2011 at 5:49 PM

    in cazul asta schimbi si antrenorul :) , el nu stie sa joace in 4-3-3, si e prea fricos sa joace asa ofensiv, ii trebuie cel putin 2 recuperatori

  • makena

    17.02.2011 at 5:51 PM

    pai tu ii aduci si pe Criscito si Reto Ziegler? vom avea patru fundasi stanga in lot :)

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 5:55 PM

    pyro scuzama da nu prea am inteles ce ai vrut sa zici
    1.care e problema stadionului.nu ma incanta cu nimic dak avem stadioane k in qatar dar nu prea jucam.sau trb sa folosim un tertip mourinho,sa plantam pomi sa ascundem mingea dupa ei?
    2.e prea putin relevant in jocul echipelor italiene n europa
    Voi reveni cu punctul trei

  • Milan4Ever

    17.02.2011 at 6:12 PM

    Puyol nu cred ca se recupereaza (sper) si Pique e gaurit pentru meciu urmator =)) Eu cred ca Arsene Wenger nu e fricos si se arunca..si sper sa forteze meciu cu Chamakh si V.P in atac. sa le arate fotbal chiar la ei acasa.

  • alex

    17.02.2011 at 6:14 PM

    daca mexes hai sa zici ca mai merge, casetti clar nu are ce cauta

    ar trebui sa plece vreo 5 batranei, si sa folosim mai mult tinerii, mai ales in cupa italiei, care nu stiu cat de mult ne incalzeste pe noi

  • Milan4Ever

    17.02.2011 at 6:14 PM

    Rijkaard!

  • paprika

    17.02.2011 at 6:14 PM

    cel mai bun transfer ar fi pastore si ganso,poate si doi fundasi de banda mai agresivi

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 6:46 PM

    La punctul 3 poate ai dreptate dar marti am vazut un paradox,totenham a fragmentat mai mult jocul,a facut mai multe faulturi dar na in anglia se joaca mai dur,dar au fost kteva dueluri fluierate pt ei mult prea usor si pt camp spaniei.ai mare dreptate cu pregatirea fizica…

  • pyro

    17.02.2011 at 7:05 PM

    @petrorossonero.
    1. Faptul ca stadioanele sunt in proprietatea primariei inseamna ca stadioanele se modernizeaza greu sau deloc. Una e sa te consulti cu primaria pentru fiecare modificare, alta e sa te ocupi de stadion sigur. Astfel, stadioanele raman la nivelul de Coppa del Mondo 1990 si spectatorii stau acasa => bani mai putini la club.
    2. Ba este foarte relevant. Gandeste-te ca Barcelona la un salariu de 5 milioane de euro plateste inca 1,5 milioane de euro taxe in primii 5 ani, in timp ce Milanul pentru 5 milioane de euro platite jucatorului mai cheltuie inca aproape 5 milioane in taxe. Am mai scris despre asta pe blog poti cauta salarii in search box sau te poti uita un pic aici: http://www.acmilan.ro/despre-bugetul-de-transferuri-20112012_4143.html. Exemplu concret: Cand a plecat de Arsenal, Henry a avut de ales intre Milan si Barca. A alex Barcelona pentru ca spaniolii isi permiteau sa ii dea un salariu mai mare. Marile cluburi italiene nu pot concura in situatii de genul asta cu Anglia sau Spania fara mari eforturi financiare.
    3. Normal ca Tottenham a fragmentat jocul, chiar si cu trei mijlocasi defensivi tot suntem superiori tehnic. Din pacate, conditia lor fizica si ritmul cu care s-au obisnuit in premier a compensat diferenta. Uite-te un pic la Seedorf, jucator de o tehnica exceptionala dar cu o conditie fizica buna pentru Parma nu pentru Tottenham.

  • makena

    17.02.2011 at 7:09 PM

    oricum San Siro va fi modernizat

  • makena

    17.02.2011 at 7:15 PM

    http://www.deloitte.com/view/en_GB/uk/industries/sportsbusinessgroup/sports/football/deloitte-football-money-league-2011/5596840c99e9d210VgnVCM2000001b56f00aRCRD.htm
    cititi sa vedeti diferenta intre cei mari si noi, devine din ce in ce mai greu sa rivalizam cu ei. sunt care au incasari din bilete de peste 100 milioane, noi avem doar de 31 mill.

  • makena

    17.02.2011 at 7:15 PM

    descarcati PDF’ul

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 7:15 PM

    pyro
    normal k dak dai mai multi bani afara faci performanta.am inteles k marile echipe din europa kre au cheltuit excesiv au unele datori.cei d la uefa se gandesc la un plan d stopare a acestor cheltuieli.de seedorf nu mai sunt nici eu incantat inca din 2009.ma intreb oare exista si la milan niste descoperitori d talente?

  • campo

    17.02.2011 at 7:17 PM

    ma dispera knd vad atatea comentarii de kk…. nu mai misto , si k sa fimi in tendinte din acela acru, britanic…. nesta dak nu va avea probleme fizice, va mai juk un an, este imperial. q yepes nu stiu ce aveti, kiar si a faqt datoria. speedy ala de lennon ar fi faqt orice fundas din lume, in pozitia aceea si la viteza lui, in momentul acelei faze. dak mark yepes la una din cele 2 okzii aqm toti il pupati in ……se vede k n ati jukt fotbal marea majoritate, si nu aveti respect fata de valorile kre ne au adus atata buqrie atunci knd ne aduceau trofeee.sau multi dintre voi va blimbati dintr un testiql in altul atunci knd MILAN era km ce este barca aqm. terminati q batranii, pt k ei au scris istoria acestui club !!!!!!!!! e greu sa faci schimbul de generatii fara sa nu pastrezi si juktori experimentati. uitati va la arsenal, pustii aia joak fantastic, dar desi au inceputuri de sezon senzationale, tocmai datorita lipsei de experienta n au mai luat trofee in ultimul timp. FORZA MILAN !!!!!!!!!!!

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 7:20 PM

    si ca sa fiu si un pic rau:modernizarea stadionului ar trb sa o fak inter k tot joak p un stadion construit d noi…

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 7:25 PM

    Berlusconi ar trb sa mai scoata bani si din buzunar,nu ma intereseaza p mn partea financiara a clubului,rezultatele conteaza.lau vandut p kaka p multi bani,neam ales noi cu cv?

  • pyro

    17.02.2011 at 7:27 PM

    Nu era vorba neaparat de San Siro, stadionul este ok. Stiu de planul de fair-play financiar al lui Platini dar va intra in vigoare complet in vreo 5 ani. Chiar si asa, chiar crezi ca daca Manchester United continua sa aiba 700 de milioane de euro datorii o sa ii scoata din UCL?
    Apropo de scouter, exista si la Milan si nu stau degeaba. Urmaresc o gramada de jucatori, problema este ca atunci cand se aude ca Milan vrea sa il cumpere pe X, acel X are deja un pret de 20 de milioane de euro oricat de petarda e. Si revin la finante, nu prea iti permiti sa iei teapa. Sincer sa fiu, cred ca Ganso va veni la vara daca nu are probleme de sanatate.

  • pyro

    17.02.2011 at 7:36 PM

    Berlusconi cred ca a bagat cel putin 500 de milioane de euro in club pana acum, cred ca ar trebui sa fim mult mai recunoscatori. Omul stie fotbal, uite-te in vitrina Milanului si o sa vezi ca don Silvio a castigat mult peste tot ce au castigat toti celilalti presedinti de cluburi. La fel cu Galliani, ar trebui sa ii aratam mult mai mult respect, fara el nu stiu cat de bine ne-ar fi fost. Dar uite ca bucuriile aduse de cei doi se uita repede, si in mintea oamenilor raman numai greselile. Pacat, pune-te un pic in locul lui Berlusconi sau Galliani. Ai castigat 5 UCL, ai adus bucurii fanilor tai cum 99% din ceilalti suporteri doar viseaza si an de an, la fiecare esec esti injurat, facut incompetent, mos, curvar etc.
    Si eu mai cad in capcana asta si cateodata incep sa dau vina pe Berlusca sau Uncle Fester (si cateodata am dreptate) dar nu pot sa nu ma gandesc la cate cupe avem datorita lor.

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 7:37 PM

    sper si eu sa vina dak nu se baga man city p fir cum fac d obicei.nu sa excluda p cnv din ucl,doar interdictie d transferuri,contracte mai mici…exista multe soluti la orice problema,ei trb sa le gaseasca nu noi,k altfel am fi condus noi uefa:D

  • pyro

    17.02.2011 at 7:41 PM

    Eu cred ca ar trebui sa ne intereseze si partea financiara si sa privim lucrurile mai in ansamblu. Nu spun sa nu criticam atunci cand este cazul, ba din contra, dar nici nu trebuie sa exageram cu criticile.

  • pyro

    17.02.2011 at 7:43 PM

    Ideea e ca nu stiu cat poate Uefa sa impuna contracte sau interdictie la transferuri. Cred ca poate doar sa interzica participarea clubului in cupele europene. Si UCL fara Real Madrid sau Manchester United isi pierde mult din farmec si mai ales din incasari.

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 7:45 PM

    Intradevar a bagat multi bani tot respectu,a avut si satisfactii,sustinerea lu k premier etc el nu a pierdut bani astia,dar nu putem trai doar din amintiri.acest ciclu d investiti masive trb repetat l fiekre 5 ani.din pakte din 2008 pana acum sau facut putine investiti.parere pur personala

  • pyro

    17.02.2011 at 7:45 PM

    @ petrorossonero. De ce nu iti faci user sa nu mai iti aprob comentariile de fiecare data? Te poti inscrie aici: http://www.acmilan.ro/inregistreaza-te . Dupa te loghezi aici -> http://www.acmilan.ro/login sau din widgetul din dreapta si comentariile sunt aprobate instant.

  • makena

    17.02.2011 at 7:48 PM

    dar si Real fara UCL e mort

  • makena

    17.02.2011 at 7:51 PM

    deja echipa era foarte “batrana” in 2008, dar s’au facut doar cateva carpeli in ultimii ani. n’ai cum sa faci performanta asa. cand se termina un ciclu incepi altul, dar noi tot il prelungim

  • mitza

    17.02.2011 at 7:51 PM

    Banii astia i-a scos din 10 jucatori… e bussiness pana la urma. Nimeni nu baga de dragu nostru , baga sa scoata dupaia mai mult

  • petrorossonero

    17.02.2011 at 8:08 PM

    Imi pare rau pur si simplu nu merge mam chinuit d mai multe ori.:(

  • alex

    17.02.2011 at 8:36 PM

    Berlusconi a bagat multi bani in echipa si a facut-o cea mai titrata din istorie, nimeni nu poate nega ca ne-a ajutat enorm….nu vreau neaparat transferuri de prima pagina, dar luam numai ciurucuri…macar sa luam unii necunoscuti dar TINERI…

    daca s-a zgarcit brusc, atunci sa investeasca in tineri, in scouting, ca peste 5-6 ani sa rupem iar europa in doua…dar sa faca ceva, ca tinerii nu sunt promovati deloc, si transferam numai gloabe

    pai daca nici nu promovezi tineri, nici nu faci transferuri, e clar ca nu potzi sa tragi de lotul nostru de 30 si ceva de ani si vrei rezulate…ceea ce e mai grav e ca pare ca berlusconi nu prea mai se gandeste la milan, acuma are altele pe cap cu scandaluri sexuale si multe altele

  • pyro

    17.02.2011 at 8:52 PM

    Nu ajunge mailul sau de ce nu merge?

  • makena

    17.02.2011 at 9:33 PM

  • alex_ultras

    17.02.2011 at 9:55 PM

    Mexes ar fi un transfer foarte bun mai poate juca inca 2-3 ani la un nivel ridicat.Cat despre Cassetti nu stiu ce sa zic sper sa faca meciuri bune daca vine la noi dar inca nu au venit nici unu ii doar un zvon.Ganso daca ar veni ar fi un transfer fantastic cred ca va creste foarte mult cum au facut kaka si pato

  • alex_ultras

    17.02.2011 at 10:02 PM

    Pato pe Sergiu Ramos.Sa dai un atacant de 21 ani care oricand poate exploda si siei un fundas de 24 ani care deja a aratat ce poate.Eu zic ca nu ar fi un schimb bun.

  • mitza

    17.02.2011 at 10:22 PM

    Ar face echipa buna cu Ibra la capitolu cei mai urati jucatori :) )) De ce nu pleaca Flamini , Bonera , Antonini :| mi-ar placea sa vina Sergio Ramos , da` nu sa plece Pato…

  • stralla

    17.02.2011 at 10:46 PM

    a vazut cineva Napoli-Villareal?
    eu l-am vazut si nu am vazut nimic deosebit in jocul lui Napoli.Au gresit multe mingi dar nu cred ca vor pleca de pe s.siro cu puncte.
    Am fi prea prosti sa pierdem cu Napoli.

  • Mihai

    18.02.2011 at 12:42 AM

    Eu nu inteleg acest fair-play financiar, Milan a avut incasari de 235 de milioane in sezonul 2009/2010 si transferuri…ridicole.

  • Mihai

    18.02.2011 at 12:46 AM

    nu cred ca se va finaliza acest schimb.

  • Iskander

    18.02.2011 at 12:47 AM

    ‘Don Silvio’ nu a castigat vreun ban din Ac Milan. A pierdut. Si nu putin.
    In niciun caz nu e buisness.

  • stralla

    18.02.2011 at 12:48 AM

    mai scade cheltuielile si salariile sa vezi cat mai ramane din 235

  • Iskander

    18.02.2011 at 12:51 AM

    Si cheltuieli? Cat? A fost pe plus?

  • makena

    18.02.2011 at 12:52 AM

    avem foarte multi jucatori cu salarii foarte mari care plombeaza bugetul clubului. in iunie cativa cu salarii foarte mari vor pleca si va permite sa facem ceva transferuri, cred. daca pleaca Nesta , Jankulovski, Oddo, Seedorf, Pirlo, Ambrosini si Inzaghi carora li se termina contractele in vara si care au salarii foarte mari, clubul economiseste cel putin 50 de milioane sezonul urmator. asta permite ceva transferuri

  • Mihai

    18.02.2011 at 12:52 AM

    salariile maxim 150mil+alte cheltuieli, dar nu s-au mai facut de multi ani transferuri calumea + transferul lui kaka, bani ar trebui sa fie totusi :-)

  • makena

    18.02.2011 at 12:53 AM

    dupa calculele mele economiseste vreo 60 milioane

  • Mihai

    18.02.2011 at 12:56 AM

    in locul lui Pirlo/Nesta mai bine sa plece Flamini

  • ionut

    18.02.2011 at 12:59 AM

    nesta nu cred ca ar trebui sa plece
    in schimb flamini cam dezamageste

  • makena

    18.02.2011 at 1:06 AM

    Flamini are contract pana in 2012 si nu cred ca e curios sa plece la ce salar are la noi :)

  • makena

    18.02.2011 at 1:18 AM

    masa salariala anul trecut a fost de 125.5 milioane de euro

  • Mihai

    18.02.2011 at 1:28 AM

    Flamini, Janku, Seedorf, Ambrosini, Bonere, Oddo, Van Bommel, Legrottaglie out
    Pirlo, Nesta, Gattuso, Zambrotta scazute salariile cu 1 milion.

    +ce mai ramane din incasari, deci bani de transferuri s-ar gasii, acum sa fie si dorinta din partea conducerii :-D

  • makena

    18.02.2011 at 1:31 AM

    Ibra castiga mai mult decat toti jucatorii Cesenei la un loc :)

  • Mihai

    18.02.2011 at 1:33 AM

    nici Napoli nu e chiar departe, de 2 ori cat Ibra toata echipa :) )

  • Mihai

    18.02.2011 at 1:34 AM

    Noi avem salariile foarte mari si totusi lipseste determinarea…

  • petrorossonero

    18.02.2011 at 1:56 AM

    Campo,tu unde ai jucat fotbal?k eu am jucat si am avut marea onoare sa fiu coleg cu vali lemnaru(acum la u cluj)

  • Nicu34

    18.02.2011 at 9:37 AM

    Ibra il merita fara discutii
    Nesta si Pirlo cam mult
    de Flamini nu mai vorbesc? chiar asa fraieri suntem sa-i dam lui ala 4,5 mil de euro pe an!!!

  • ionut

    18.02.2011 at 12:43 PM

    nu merita zlatan atatia bani
    la multe faze e superficial si parca joaca numai din talent fara determinare

  • tipu

    18.02.2011 at 1:43 PM

    Mexes si Cassetti nu au ce cauta la Milan daca ne dorim trofeeul UCL.

  • mitza

    19.02.2011 at 11:02 AM

    Se pare ca Galliani a refuzat contractu cu Mexes. sa speram ca are planuri mai bune…

    Asked to comment on the report, Galliani said: “No, there is no deal between Milan and the Roma defender.”

  • makena

    19.02.2011 at 12:36 PM

    probabil a gasit un fundas mai experimentat care are cel putin 33 de ani, e inca prea tanar Mexes pt Milan :)

Comenteaza.

* completarea este obligatorie.

*

*

Comentariile utilizatorilor inregistrati sunt aprobate automat. Utilizatorii inregistrati pot pronostica rezultatele partidelor si pot nota si comenta evolutia fiecarui jucator in parte dupa fiecare meci.
Te poti inregistra gratuit aici: Inregistreaza-te.